onsdag 15. august 2012

Shit pomfrit!!

Først og fremst vil jeg klappe megselv på skuldra ~ jeg har nemlig sykla over 2k idag!! Jippi-ka-jej for mej ;)

Og så må jeg bekjenne mine synder...til mitt forsvar skal det sies at jeg faktisk ikke hadde mulighet til å lage en sunn og god lunch, siden jeg var ute og farta heeeeele dagen. Ærender både i Västervik og i Vimmerby ~ 290 km bak rattet blei det...det er halvveis hjem til mitt elskede Drammen, det! Men jeg har da fått utretta litt også! Siden det ikke ble noe høgskolestudier på meg denne terminen allikevel (takk og lov) så blir det en siste termin på KomVux ~ fordypning i matte og engelsk, internasjonale relasjoner samt informasjon og kommunikasjon. Moro moro XD

(noen som ser at jeg har prata meg bort fra emnet...?)

Syndens pøl = Sibylla!! Lunchen idag ble en stor bacon-cheese m pommes :$ Eg skjems!! Men jeg spiste bare en liten porsjon til middag for å veie opp for blunder'n da... hmprf ~ ække no' go' på å ljuge for meg sjæl lenger heller, gitt :p Jaja, i morra blir'e striskjorte og havregrøt istedet!!

Good night, sleep tight ~ don't let the bedbugs bite :)

1 kommentar:

  1. Du verden! Du står på skjønner jeg! :D
    Mye utdanning igjen nå da?
    Lunsjen får vel tilgis når det ble strisjorte og havregrøt dagen etter! Ihvertfall havregrøt! ^^

    SvarSlett